3. apr. 2013

where do we belong, where did we go wrong, if there is nothing here why are we still here?


Det hele kører lidt op og ned for tiden. Jeg har brugt det meste af min tid på efterskolen, og det gør lidt ondt, at vide at det hele snart slutter. Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg kommer til at savne det hele. Alt ved dette sted er bare dejligt. Bare tanken om at skulle tilbage på landet, og starte i gymnasium, giver mig ondt i maven. Jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af  mig selv. Jeg har svært ved at forholde mig til forandringer. Jeg vil bare ikke væk herfra. 

2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt følge dig i meget af det du skriver, virkelig det kan jeg! Men du må altså ikke være bange for at være dig, for du er altså god nok som du er, det må du altså aldrig glemme! jeg kender godt at alt det dårlige, er det eneste man kan tænke på, og man ville nærmest bare ønske man kunne komme lidt væk fra verden. Jeg håber virkelig det bedste for dig, og at det snart bliver bedre! Men stay strong!
    et citat jeg elsker. Everything's will be okay in the end, if it's not okay, it's not the end.

    Kæmpe knus fra Sofie.

    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er virkelig pænt af dig! Kender citatet, og du ar ret! det er godt! :)

      Slet