8. feb. 2013

sne sne sne























Så fik jeg endelig fundet frem til de bedste billeder fra skiferien. Jeg har haft den mest fantastiske tur med alle de dejligste kastanjebørn! Tiden går alt for stærkt! Jeg kan slet ikke forstå det! Halvdelen af mit efterskoleophold er allerede gået, og tiden er bare forsvundet. Jeg bliver helt trist, når elever til næste år, får rundvisning på skolen, for det minder mig om hvor lidt tid vi egentligt har tilbage. Følelsen af pres trykker, ved tanken om næste skoleår. Alt det med ansøgninger til gymnasier, hvor alt skal se så pokkers perfekt ud, forældre der stresser, og tanken om at du allerede nu skal overveje dine valg nøje, for det er jo din fremtid, det hele drejer sig om. 

2 kommentarer:

  1. åååh Regitze lad være!! Jeg vil ikke undvære dig :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde sveske! Jeg gider ikke stoppe på efterskolen :(

      Slet