27. dec. 2012

02:46

Klokken er lige nu 02:46, og jeg kan ikke sove. Jeg sidder på mit værelse hører The Smiths, og ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv.. Havde en lidt ubehagelig oplevelse tideligere på aftenen, som måske er skyld i at jeg nu ikke kan sove? Hvem ved? Jeg tror at jeg har for meget i hovedet for tiden! Nogle dage ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv mere? Uanset hvad jeg foretager mig for tiden, føler jeg at det ikke er godt nok, og jeg kan ikke mere overbevise mig selv om at jeg er god nok som jeg er! Jeg kan ikke kende mig selv størstedelen af tiden. Jeg bruger alt for mange kræfter på at sukke efter alt det jeg ville ønske jeg havde mod til at gøre, og alt det jeg ikke har. Og alligevel, gør jeg intet ved det? Jeg ved ikke hvad der afholder mig fra at have det rart, men det er som om jeg er en stopklods for mig selv. Hvad er det der giver mig denne her følelse? Jeg ved det ikke? Den vil nok altid være der et sted... Til tider bedre gemt væk, men aldrig glemt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar