5. dec. 2012

december dagbog

4. december
5. december
6. december

Så forsvandt lidt mere af december måned. Fødselsdag og jul nærmer sig, og sneen begynder igen at dale fra himlen! Min far hentede igår mit nye spejlrefleks kamera! Jeg er så glad lige nu! Har ønsket mig et i et par år nu, og har endelig fået råd! Det er fantastisk! glæder mig helt vildt meget, til at få taget nogle gode billeder! Det bliver dejligt! Tuller lidt rundt og ved ikke helt hvad jeg skal for tiden. Lige for tiden hører jeg meget Ben Howard! Hans musik er så dejligt! Hav en dejlig dag!

4 kommentarer:

  1. Smukke billeder. Jeg håber, at du får kæmpe glæde af dit nye kamera :D

    Lige nu har jeg min tredje advents konkurrence på bloggen, som denne gang byder på et håndlavet armbånd i sterlingsølv belagt med sort rutanium og funklende Zirkoner til en værdi af 600 kr. fra Frk. Lisberg Lyder det ikke fristende? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det vil jeg helt sikkert tjekke ud :)

      Slet
  2. Billederne er super gode, du er virkelig smuk :-)
    kig gerne forbi<3

    www.simonie.dk

    SvarSlet